
Sneller geholpen met wachtlijstbemiddeling
Moet je lang wachten op een behandeling? Misschien kan je ergens anders sneller terecht. De adviseurs van het zorgteam zoeken het graag voor je uit.
Bellen mag natuurlijk ook 013 593 83 10
Wat is wachtlijstbemiddeling?
Voor wachttijden in de zorg zijn landelijke normen afgesproken. Soms is die wachttijd langer dan die norm. Je kunt dan wachtlijstbemiddeling aanvragen, ook voor je naaste. De adviseur van het zorgteam kijkt dan waar je sneller terecht kunt.
Je kunt wachtlijstbemiddeling aanvragen als...
- Je verzekerd bent bij PZP
- Je op een wachtlijst staat bij een ziekenhuis, zelfstandig behandelcentrum, voor geestelijke gezondheidszorg (GGZ) of voor wijkverpleging
- De wachttijd langer is dan de landelijke normwachttijd
Zó werkt wachtlijstbemiddeling
-
Vraag het PZP zorgteam om hulp
En leg je situatie uit.
-
Wij zoeken uit of wachtlijstbemiddeling mogelijk is
En houden rekening met je wensen.
-
We bespreken samen de mogelijkheden en helpen je verder
Het zorgteam belt je hierover.
Waar wil je wachtlijstbemiddeling voor aanvragen?
Het PZP Zorgteam neemt binnen 20 werkdagen contact met je op.
Veelgestelde vragen over wachtlijstbemiddeling
Zorg nodig?
Het PZP Zorgteam helpt je graag met persoonlijk advies. Van wachtlijstbemiddeling tot het vinden van de juiste zorgverlener. Voor jezelf of iemand voor wie je zorgt.