Automatische incasso
Wij schrijven de nota’s automatisch van je rekening af.
Zelf bepalen hoe én wanneer je je premie of rekeningen betaalt? Dat kan. Kies zelf of je betaalt via automatische incasso of papieren rekening. Of pas je rekeningnummer of incassodatum aan. Je regelt het eenvoudig in Mijn PZP.
Log in, vul je nieuwe rekeningnummer en BIC in, en verstuur de wijziging. Dan passen wij je rekeningnummer binnen 10 dagen aan. Je krijgt hiervan altijd een bevestiging via post.
Wil je betalingen van ons op een ándere rekening ontvangen? Vink ‘Ik gebruik een ander rekeningnummer om betalingen van PZP te ontvangen’ aan en vul het juiste rekeningnummer en BIC in.
Je kunt zelf kiezen of je je rekeningen betaalt via automatische incasso, AcceptEmail of papieren rekening. Wijzig je de betaalwijze? Dan gaat dit direct in.
Wij schrijven de nota’s automatisch van je rekening af.
Met AcceptEmail (van AcceptEasy) betaal je veilig, snel en eenvoudig je rekening.
We sturen je elke maand een brief met de betaalgegevens die je nodig hebt.
Bij PZP betaal je je premie iedere maand via je salaris of pensioen. Wil je liever je premie per kwartaal, halfjaar of jaar betalen? Dan betaal je de premie zelf aan ons. En krijg je korting op je jaarpremie:
Je wijziging gaat in op het eerst mogelijke moment. De ingangsdatum hangt af van de gekozen betaaltermijn. Wil je bijvoorbeeld per jaar gaan betalen? Dan gaat je wijziging in per 1 januari van het volgende kalenderjaar.