Klacht over PZP melden

Heb je een onprettige ervaring gehad of ben je ontevreden? Dat vinden wij erg vervelend. Meld je klacht dan telefonisch of schriftelijk aan ons. We gaan meteen kijken wat er mis is gegaan. En wat we voor je kunnen doen.

Zó meld je een klacht of geschil

Je kunt je klacht melden door het klachtenformulier in te vullen. Je kunt ons ook bellen. Of verstuur je klacht per post.

  1. Meld je klacht en vul je gegevens in

  2. Verstuur je klacht

  3. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie op je klacht. Betreft het een geschil? Dan reageren we binnen 20 werkdagen. De afhandeling van je klacht of geschil kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben.

Contact met Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Ben je ontevreden over de wijze waarop wij je klacht of geschil hebben afgehandeld? Of heb je na zes weken nog geen reactie ontvangen? Dan kan je dat melden bij de Stichting Klachten en Geschillen (SKGZ). Binnen maximaal 90 dagen handelt de SKGZ je klacht af. Je kunt je klacht ook aan de burgerlijk rechter voorleggen.

Nog vragen? We zijn er voor je