Klacht over PZP melden

Bij PZP doen we ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je een onprettige ervaring gehad of ben je ontevreden of teleurgesteld over onze service? Dat vinden wij erg vervelend. Meld je klacht en wij gaan meteen kijken wat er mis is gegaan. En wat we voor je kunnen doen.

In de brochure 'Ontevreden? Laat het ons weten' vind je meer informatie over onze klachtenprocedure, het verschil tussen een klacht en een geschil, mogelijke vervolgstappen en contactgegevens.

Zó meld je een klacht of geschil

Je kunt je klacht of geschil melden door het klachtenformulier in te vullen. Je kunt ons ook bellen. Of verstuur je klacht of geschil per post.

  1. Ga naar het klachtenformulier

  2. Meld je klacht en vul je gegevens in

  3. Verstuur je klacht

  4. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie op je klacht. Betreft het een geschil? Dan reageren we binnen 20 werkdagen. De afhandeling van je klacht kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben. Natuurlijk ontvang je dan bericht van ons.

Heb je geen klacht maar een vraag?

Heb je geen klacht maar een vraag of opmerking? Laat het ons hier weten.

Contact met Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Ben je ontevreden over de wijze waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Of heb je na zes weken nog geen reactie ontvangen? Dan kan je dat melden bij de Stichting Klachten en Geschillen (SKGZ). Binnen maximaal 90 dagen handelt de SKGZ je klacht af. Je kunt je klacht ook aan de burgerlijk rechter voorleggen.

Nog vragen? We zijn er voor je

Naar boven