1. Home
  2. Over PZP
  3. Keurmerken
  4. Details klantonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek 2017

Wij willen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Begin 2017 deden we onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met PZP. Wij ontvingen als gemiddeld rapportcijfer een 8,2.

Resultaten

Gemiddelde score dienstverlening is een 8,2

Gemiddelde prijsoordeel: 7,1

Tevredenheid polisdocumenten: 7,9
Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking): 8

Tevredenheid indienen declaraties: 8,5
Tevredenheid afhandeling declaraties: 8,4

Tevredenheid website: 8

Tevredenheid telefonisch contact: 8,4
Tevredenheid e-mail contact: 8

Tevredenheid Mijn PZP: 8,2
Tevredenheid app PZP Declareren: 8,3

Verbeteren van de klanttevredenheid

We blijven onze service verbeteren. In 2017 richtten we ons vooral op ons klantcontact.

We vragen klanten regelmatig om feedback. Bijvoorbeeld na een telefoongesprek of e-mailwisseling. Die feedback gebruiken we voor de coaching en training van onze medewerkers. Daarnaast gebruiken we de feedback om vervolgvragen van klanten te voorspellen. Op deze manier willen we met persoonlijke, goede en relevante informatie de verwachtingen van onze klanten overtreffen.

Accountteam PZP