Een vertrouwde keuze

Voor de PZP sta je als klant centraal. Dat beweren we niet alleen, wij laten dat ook toetsen door onafhankelijke organisaties. PZP voldoet aan de kwaliteitsnormen die deze organisaties hebben opgesteld.

Keurmerken

Voor ‘klantenservice’ en de 'kwaliteit van online gezondheidsinformatie', kreeg PZP de volgende keurmerken:

Wat betekenen deze keurmerken voor je? De keurmerken geven jou als klant de zekerheid dat PZP haar beloftes nakomt en de kwaliteit van haar dienstverlening scherp in de gaten houdt. In ons beleid hanteren wij hiervoor de volgende uitgangspunten:

  1. Onze voorlichting en informatie zijn nuttig en begrijpelijk.
  2. Onze dienstverlening is zorgvuldig en snel.
  3. Wij zijn goed bereikbaar. Je wordt snel, efficiënt en vriendelijk behandeld.
  4. Wij nemen jouw mening serieus en passen ons beleid aan jouw mening aan.
  5. Wij voeren een actief kwaliteitsbeleid. Dat betekent dat wij een goede dienstverlening willen bieden. Waar nodig verbeteren we deze dienstverlening.

Accountteam PZP