Klacht over zorgverlener

Ontevreden over je behandeling door een zorgverlener of ziekenhuis? Laat het ons weten.

Meestal gaat het goed. Maar soms worden er fouten gemaakt. Door een ziekenhuis, of door een arts. Dan gaan er tijdens een behandeling dingen mis. Dat gebeurt natuurlijk niet met opzet, maar je bent ontevreden.

Je kunt je klacht het beste met je zorgverlener bespreken, om te kijken of je samen tot een oplossing kunt komen. Vaak hebben instellingen een eigen klachtenregeling.

Kom je er samen niet uit?

Meld je klacht over de zorgverlener dan bij PZP. Gebruik hiervoor het klachtenformulier. We luisteren naar je verhaal en registreren je klacht. We verwijzen je door naar de juiste instanties.

Wanneer misstanden vaker voorkomen zien we dat snel. En kunnen we de klachten aankaarten bij de huisarts, specialist, het betrokken ziekenhuis of een andere zorgverlener.

Wil je hulp bij het aanvragen van een schadevergoeding bij een mogelijk medische misser? Bekijk dan de PZP Verhaalservice.

Accountteam PZP